Косметика Orlane (Орлан)

Косметика Orlane

Франція завжди вабила до себе своєю красою, загадковістю, високою культурою. Французькі модельєри, художники, кіноактори творять всесвітні шедеври і приводять у захват багатьох. Краса і сексуальність французьких жінок відома на весь світ. Уміння француженок добре виглядати і доглядати за собою передається з покоління в покоління. А французькі косметологи не перестають дивувати нас своїми винаходами. Класичним прикладом цього є косметичний бренд Orlane.

Історія виникнення і розвитку компанії Orlane

Orlane – французький косметичний бренд з багаторічним досвідом роботи. Історія Orlane починалася ще в далекому 1947 році, триває і сьогодні. Засновниками компанії Orlane є граф Гійом д’Орнано і його двоє синів Юбер і Мішель. Саме їм спало на думку в 1947 році відкрити торгову марку Orlane, що спеціалізується на антивікових засобах. Кожен рік існування Orlane приніс їм і нам багато цікавого та корисного:
1953 рік – відкриття вченими компанії Orlane унікальних властивостей маткового молочка, поява крему à la Gelée Royale;
1966 рік – відкриття інституту краси в центрі Парижа;
1968 рік – поява першого антивікового крему (крем B21);
1985 рік – перехід компанії Orlane до італійської сімейної групі Kelemata, перейменування В21 в біоенергетичний рослинний комплекс В21;
1986 рік – запуск першої антивікові лінії;
1990 рік – поява лінії Antifatique, введення в косметологію поняття «втома шкіри»;
1998 рік – розробка лінії Extreme Line Reducing Program для боротьби з глибокими зморшками;
2005 рік – відкриття в косметології значення сиртуїн, як білка довголіття;
2006 рік – створення лінії Hypnotherapy, яка відновлює шкіру після пошкоджень, викликаних негативними емоціями;
2008 рік – розробка сироватки, яка розігріває дерму, сприяє виробленню колагену в зрілій шкірі;
2009 рік – створення набору для отримання швидкого результату за 7 хвилин;
Сьогодні – компанія Orlane залишається антивіковим брендом, що займаються науковими дослідженнями в області косметології.

Загальна характеристика торгівельної марки Orlane

Вся продукція торгової марки Orlane – це завжди високоякісний товар, що складається з натуральних інгредієнтів. В основному Orlane – це антивікові засоби, але є і продукти для догляду за молодою шкірою. В основу всіх антивікових продуктів входить біоенергетичний рослинний комплекс В21, виготовлений на основі екстракту сої та пшеничних зародків. Каталог товарів від Orlane складається з декількох ліній, кожна з яких має своє призначення і розрахована на певний результат. На думку косметологів компанії Orlane, стан шкіри ─ ключова роль в красі жінки. Лінії косметики від торгової марки Orlane:
Лінія «Royale» (засоби для зрілої шкіри на основі маточного молочка);
Лінія «Lightbox absolute radiance» (засіб з “ефектом Попелюшки” за 7 хвилин);
Лінія «Pureté Program» (засоби для вирішення проблем комбінованої та жирної шкіри);
Лінія «Oligo Vit-A-Min Program» (засоби для самої чутливої шкіри);
Лінія «Щоденна програма очищення»;
Лінія «Зволоження, живлення»;
Лінія «Чиста молодість» (засоби, які насичують шкіру киснем);
Лінія «Зміцнення» (засоби для зміцнення шкіри та еластичності);
Лінія «Екстремальна боротьба зі зморшками»;
Лінія «Абсолютне відновлення» (засоби, які роблять шкіру відпочившою і свіжою);
Лінія «Anagenese 25 +» (засоби для шкіри від 25-35 років);
Лінія «Body Program» (засоби, що додають шкірі молодість і пружність).

Косметика Orlane і знаменитості

Косметика Orlane підкреслює природну красу кожної жінки. Ефективність косметичних засобів компанії Orlane підтверджена тисячами людей. Актуальність цієї торгової марки збільшується з кожним днем. Косметика Orlane знайшла своїх шанувальників і серед світових зірок (наприклад, Вікторія Бекхем (Victoria Beckham)). Дуже популярною є продукція від Orlane і серед спортсменів (наприклад, Марина Олексина (Marina Olexina), чотириразова чемпіонка Росії по парапланеризму.)

Залишити коментар