Samsonite – історія створення, колекції, ціни

Samsonite

Небагато компаній за час свого існування у світовій індустрії моди встигають відсвяткувати віковий ювілей: про деякі забувають, а інші, не витримуючи жорсткої конкуренції, самі йдуть. Samsonite – це відомий на сьогоднішній час, і за сто минулих років, бренд з виготовлення дорожнього багажу та аксесуарів. Samsonite – це надійно, якісно та стильно.

Історія створення торгової марки Samsonite

Історія торговельної марки Samsonite почалася ще з 1910 року і пережила цілу вікову історію разом зі своєю країною. Засновником Samsonite була відома на сьогодні людина зі штату Колорадо, США – Джесс Швейдер. Саме йому і прийшла в голову ідея поміняти традиційні тоді скрині на легкі та надійні валізи. Потрібно було якось спростити процес пересування на час подорожі. І Швейдеру це вдалося. Його ідея не тільки сподобалася, але й прижилася в суспільстві. З самого початку компанія налічувала всього шість чоловік і називалася Shwayder Trunk Manufacture. Спочатку це був навіть сімейний бізнес. Брати Швейдера брали активну участь в його розвитку. Дуже відомою є фотографія компанії, де на кришці відкритої валізи стоять батько і троє його синів. Девізом своєї роботи Швейдер вибрав фразу: «Життя – це подорож» і протягом усіх років своєї роботи слідував цьому гаслу. Назву Samsonite торгова марка вибрала через улюбленого нею біблійного героя Самсона. Компанія Samsonite завжди слідувала чітко обраному курсу в своїй роботі. Ім’я Samsonite бренд отримав в 1962 році. Історію розвитку торгової марки Samsonite можна ділити на десятиліття. Вона розвивалася разом з економікою країни, переживала ті ж важкі часи, але розвивалася і вдосконалювалася завжди.

Загальна характеристика Samsonite

Торгова марка Samsonite – це світовий лідер високоякісного та надійного багажу в усьому світі. В асортименті продукції Samsonite можна виділити дві лінії товарів – це для активного відпочинку і для ділової поїздки. Слідуючи з історії розвитку бренду, видно, що компанія багато вкладала коштів в нові матеріали і рекламу (радіо, телебачення, газети). Але це того варте. Можна скласти хронологічну таблицю, яка покаже, як розвивався бренд Samsonite:
1920 рік – компанія Samsonite пропонує комплект багажу з декількох предметів;
1930 рік – виходить перший каталог продукції від Samsonite;
1940 рік – вийшла перша колекція торгової марки Samsonite спеціально для жінок. Валізи були зроблені з матеріалу, що нагадує шкіру. Ціна на товари стала нижче, піднявся їх продаж.
1950 рік – випускається перша легка валіза з магнію і пластика;
1960 рік – з’являється серія валіз призначених для польотів в літаках;
1970 рік – була зроблена перша валіза на коліщатках з висувною ручкою;
1980 рік – була розроблена нова модель валізи, яка поєднувала в собі елегантність і барвистість;
1990 рік – з’являються перші спиннери (валізи на чотирьох коліщатах по кутах);
2000 рік – виходить кілька колекцій premium класу;
2010 рік – випуск валіз з міцних матеріалів, які використовуються при виготовленні бронежилетів.

Про деякі колекції торгової марки Samsonite

Аналізуючи всю продукцію торгової марки Samsonite, видно, що протягом усього часу розвитку бренду чемодан вдосконалився як зовні, так і зсередини. Він став меншим, легшим, практичнішим, більш доступним і зручним. Багаж перестав бути тягарем при подорожі, а навпаки, став улюбленим предметом при відпочинку і ділових поїздках. Барвистість колірної гами зробила чемодан вишуканим і престижним.

Ціни на товари Samsonite

Спочатку валізи були дорогим задоволенням для багатьох, але з часом все змінилося, і зараз це вже не розкіш, а потрібна річ для кожного. Торгова марка Samsonite завжди випускає товар, орієнтуючись на свого покупця, на його можливості. Інтернет-магазини пропонують всілякі знижки та розпродажі.
Разом з торговою маркою Samsonite не страшні ніякі труднощі. Продукція від Samsonite – це надійність і впевненість завжди!

Залишити коментар