Форми випуску парфумерних композицій

парфуми оптом, парфумерія оптом

Крім аромату, який кожен з нас вибирає за своїм смаком, при купівлі парфумерної композиції слід враховувати форму її випуску, так як саме вона визначає не тільки вартість продукції, але і її основні властивості. В іншому ж все парфюмированное речовини подібні за своїм складом, який крім концентрату запашних речовин, безпосередньо впливає на тип духів, включає спирт, воду і барвники.

Духи

Найдорожчою і стійкою, тобто здатної зберігати аромат протягом тривалого часу, формою є духи. У них може міститися від 15 до 35% ароматичної основи, розчиненої в 90-96% спирті в залежності від якості продукту і стандартів виробника. Для виготовлення найдорожчих композицій використовуються кращі природні ефіри й ароматичні речовини.

Внаслідок високої концентрації аромату якісні парфуми мають здатність зберігати свій аромат протягом 5-15 годин після їх нанесення. Звідси низька витрата речовини, що дозволяє випускати його у флаконах невеликого обсягу, від 7 до 15 мл, і тим самим знизити вартість вишуканих композицій. Маркування парфумів може бути позначена як Extrait, Parfum і Perfume, а флакон закривається звичайної пробкою, що вимагає дбайливого ставлення при використанні.

Виробники парфумерії при виготовленні флаконів створюють справжні шедеври, використовуючи химерні декори та форми, не тільки для того, щоб привернути увагу споживача, а й щоб перетворити свою марку в впізнаваний продукт, і кожному шанувальнику їх аромату було приємно взяти його в руку.

Парфумовані води або туалетні парфуми оптом

Дана форма випуску є найбільш вдалою заміною духів, так як має меншу собівартість при ідентичності аромату, що обумовлює їх друга назва – денні парфуми. На флаконі парфумованої води можна побачити маркування у вигляді букв EDP, що означає Eau De Parfum. Використовується також маркування Parfum De Toilette і Esprit De Parfum (від Christian Dior). У найбільш концентрованих видах наприкінці маркування можна побачити Intense, що говорить про високу інтенсивність аромату парфуму.

Оскільки безпосередня частка основної композиції, розчиненої в 90%-му спирті, в парфумованих водах становить від 15 до 25%, то вони мають менш виражену стійкість, ніж духи, але при цьому більш низьку вартість, що робить їх більш популярними для виробників і споживачів . Багато відомі марки відмовилися від виробництва парфумів, віддавши перевагу парфюмованим водам, які до того ж має більш зручний флакон, забезпечений спреєм-пульверизатором, ємністю 30, 50 або 75 мл.

Туалетні води

Ця форма випуску в світі парфумерії маркується як Eau De Toilette або EDT. Її склад визначається 10-20%-м вмістом композиційної основи аромату, яку розчиняють в 80-90%-му спирті. Для чоловічих туалетних вод, які в основному представлені саме в цьому виді, дана цифра становить 6-12% композиту.

Насиченість запаху у туалетної води більш помірна, ніж в описаних вище формах, однак, це не заважає їй зберігати аромат протягом 2-3 годин після розпилення. А досить стриманий аромат і зручний флакон з пульверизатором обсягами від 30 і до 100 мл дозволяє з успіхом використовувати туалетну воду в якості денний парфумерії, яка повинна бути менш насиченою, ніж вечірня.

Одеколони

Найменш концентрованим продуктом з усіх існуючих парфумерних форм є одеколони, містять від 3 до 5% композиту, який розчинений у спирті міцністю до 80%, і маркується абревіатурою EDC (Eau De Cologne). Фактично це ті ж туалетні води, але з менш вираженим запахом.

Проте варто уточнити, що одеколони американських виробників за своїм складом нічим не відрізняються від французьких парфумованих вод для чоловіків.

Дезодоранти

Цю форму випуску парфумерії позначають як Deodorant Cologne або Parfum Deo, а в складі композиту міститься парфумерний екстракт, частка якого може коливатися від 3 до 5%. Оскільки дезодоранти є не тільки освіжаючими, але і гігієнічними засобами, вони можуть бути з успіхом використані в жарку погоду. Його необтяжливо щодня носити в сумці, чому сприяє ударостійка упаковка у вигляді балончика з пульверизатором різних обсягів до 150 мл.

Лосьйони

Крім парфумованої основи (від 2 до 4%) лосьйони містять значну кількість зволожуючих, пом’якшувальних і загоюють добавок, які роблять їх незамінними засобами для зняття роздратування шкіри, особливо після гоління, і значно підвищують вартість продуктів. Саме тому їх називають After Shave Lotion. Крім того, лосьйони часто використовують ті, хто не вітає занадто виражені і сильні аромати.

Тестери

Парфумована продукція у вигляді тестерів, тобто у флаконах спрощеної форми і недорогий упаковці, почала випускатися виробниками парфумерії в рекламних цілях, для ознайомлення більш широко кола людей з тим чи іншим ароматом. Тестер додається зазвичай до поставляється партії товару і крім пакування нічим не відрізняється від інших продуктів даного найменування, що робить його привабливим, якщо ви при придбанні парфуму для власного користування бажаєте заощадити.

Залишити коментар