Motivi – історія, колекції, ціни

Motivi

Торгова марка Motivi – це молодий італійський бренд сучасного модного одягу. На сьогоднішній час Motivi зуміла зарекомендувати себе як успішна торгова марка, яка серйозно налаштована на роботу. Компанія Motivi – це сьогоднішній успіх і великі перспективи на майбутнє.

Історія створення торгової марки Motivi

Італійський бренд Motivi був створений в 1994 році. Торгова марка Motivi є власністю текстильного гіганта Vestebene Miroglio, який відомий по всьому світу. Сьогодні Motivi налічує більше 500 магазинів в багатьох містах світу. Маючи зовсім юний вік, торгова марка Motivi вже є процвітаючою компанією з багатообіцяючими перспективами в області світової індустрії моди. Італія подарувала світу моди стільки великих дизайнерів, що поява кожного нового майстра вже говорить про успіх.

Загальна характеристика бренду Motivi

Відносно молодий бренд Motivi зовсім не поступається своїм італійським співвітчизникам. Його продукція популярна і завжди затребувана. Торгова марка Motivi – це надія Італії. Компанія Motivi орієнтується на молоде сьогоднішнє покоління. Сучасна молодь знаходиться в самому центрі уваги кожної колекції Motivi. Тому модний сучасний одяг – завдання цієї торгової марки. Бренд Motivi випускає моделі city-формату. Це одяг, який добре виглядає на роботі, в кіно і на вечірці одночасно. Це зручно і стильно, красиво і вишукано. Одяг від Motivi пом’якшує діловий стиль і робить натяк на відвертість. Яскравість всіх моделей забезпечує їм колосальний успіх. У 2004 році торгову марку Motivi представляла російська співачка Глюкоза. Життєрадісна і весела дівчина, вона зуміла передати головні риси колекції від Motivi. У першу чергу, на кого звертає свою увагу компанія Motivi, є молоді жінки. Вони – головні героїні молодого італійського бренду. Розроблено три лінії жіночого стильного та сучасного модного одягу: Motivi Formal, Motivi Trendy, Motivi Soft. Перша лінія – це діловий одяг, трохи відвертий. Друга лінія – це одяг в сміливій колірній гамі, до якої життя завжди сприймається веселіше. Це колекція для дівчат, які люблять експерименти. Третя лінія – це повсякденний одяг, зручний і комфортний. Взагалі, весь одяг від Motivi призначений для активних молодих людей у ​​віці від 16 до 35 років.

Про деякі колекції торгової марки Motivi

Всі колекції торгової марки Motivi зроблені з високоякісних матеріалів, що забезпечує їм великий успіх. Асортимент одягу компанії Motivi представлений різними моделями, що дає можливість вибору. Модельний ряд представлений усіма розмірами, тому, кожна жінка може підібрати собі все необхідне, незалежно від її вагової категорії. Насиченість кольору робить одяг від Motivi завжди модним і неповторним. Всі моделі з колекцій Motivi розраховані на людей, які живуть у великому місті з швидким ритмом життя.

Ціни на товари від торговельної марки Motivi

Компанія Motivi завжди думає і дбає про своїх шанувальників. Кожного тижня в магазинах від торгової марки Motivi проходить оновлення товару, а на попередню колекцію робиться знижка 70%. Доступні ціни роблять одяг доступний кожному.
Завжди приємно відчувати себе молодим! А з торговою маркою Motivi це ще й просто. Залишайтеся вірні собі і ваші молодості, любите Motivi!

Залишити коментар